środa, 19 września 2007

Mam wifi na Uniwerku! ^__^

Yaaaay! Właśnie korzystam z dobroci łajfaj UD i pewnie znów wyjdę dopiero jak zgłodnieję ;P

Na którychś tam zajęciach mieliśmy tekst do uzupełnienia, o Marcie i Marii, które rozbiły się statkiem i utonęły, bo nie umiały pływać :P ze specjalnymi pozdrowieniami dla Grincha ;* ;P
A, i jest tu powiedzenia "płakać jak Magdalena", nie pamiętam jak to szło po hiszpańsku :P z pozdrowieniami dla Madzi ;D :*

tu mieszkam, czerwonym kolkiem jest zaznaczone moje okno :)


druga część całego budynku, taka kamienica wśród zwykłych bloków :) i mamy tory na tyłach domu :DDD furtka wejściowa i nieco zaniedbany "ogród" :)

klatka schodowa... stare drewniane schody ^^* dla tych co mieli wątpliwości: tak, mam łazienkę ;D malutką, ale jest :)
kuchnia też jest... i też mała :P


i mój piękny pokoik :))) <33333

uff, męczące to wrzucanie zdjęć, większość pokażę jak wrócę, oczywiście zainteresowanym :P

Na razie mieszkanie dzielę z przesympatyczną Chilijką Carolą :) w październiku dołączy do nas Marta :) i jeden pokój na dzień dzisiejszy pozostaje tajemniczo niewynajęty ;P

3 komentarze:

bloodsugar pisze...

Lajlaj, to ja, Aleksandra :P [głupi blogspot ale przynajmniej nie musze sie osobno rejestrować hehe]
po pierwsze nie widze żadnego czerwonego kółka
po drugie, pilnuj sie tam! :P
po trzecie, dzis przyszły do mnie buty dla lalki i śliczny biały wig i jakoś mi smutno że nie mam ich komu pokazać bo z ludzi którzy wykazaliby zrozumienie, Miho jest w Łodzi a Ty w Kraju Basków rotfl
woda pewnie za zimna żeby się kąpać? :P
zrób dobry użytek z łajfaj i pisz dużo co tam u Ciebie :D
buziaki, fil

Lilli pisze...

ciouq, jak zrobisz *klik* na zdjeciu to zobaczysz kolko, miniaturki tak maja, ze nie wszystko na nich widac :P

o bosh, NAPRAWDE bedziesz miala dollfie :O (wiesz, tak powoli do mnie to dociera :P) ...dopiero w grudniu ja zobacze- mam nadzieje ;P

woda jest akurat, zeby sie kapac, Aleksandro xD z czego nie omieszkalam skorzystac :> iii zajebongo duze fale :D

bloodsugar pisze...

czyli jednak Cie nienawidze
no nic, co prawda nie mam fal ale chociaz bede miała dollfie :P [naprawde! *_*]